18.2.13

AHA MOMENT


En son dakika geliyor 110. Tamda vazgeçtiğim anda. Bunca bekledikten sonra tıka basa dolu olur desem de, tenha boş. En açılı koltukta bana denk düşüyor. Birkaç durak sonra boy boy birbirine benzer üç kadın biniyor, küçüğünden büyüğüne sıralanmış. Kız çocuğu, anne, anneanne. Otobüsün ortasındaki alana dağılıyorlar. Dikkatle inceliyorum. Hepsi birbirine nasılda bu kadar benziyor.
Küçük kızın kafasına mavi keçeden kar tanesi konmuş. Kafasında kocaman.
Kış konsepti çantasında da var. Kırmızı beyaz yün örgü, kar tanesi desenli çantası. Koyu pembe adidas ayakkabılar var ayağında.
Öyle soğuk ki üzerindeki tüm desenler tahmin ediyorum ki birkaç gün önce kar tatiline filan gitmişler. Sömestre tatili ya!
Kızın kucağında bir demet çiçek. Pembe krafta sarılmış. Bana doğru aniden dönüyor. Kucağındaki sümbül kokusu doluyor burnuma.
İşte o an diyorum; aha bu! Beni otobüsten, şehirden kopartan koku, aha bu!
6’’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder