6.2.13

KAHVE


Otobandan hızla sağa, park alanına sapıyoruz. Ön sağ koltuktayım. Üzerimde eşofmanlarım ve onun kabanı.
 Hava soğuk buz gibi. Kar yok. Ancak eli kulağında. Bu ülkenin en sevmediğim tarafı bu. Hep soğuk. Yazın bile soğuk.
Yavaş yavaş alışsamda hala yabancıyım. Bazı sabahlar yabancılık hissim daha da artmış uyanıyorum. Omuzlarımın arasında başım daha bir içine çökük, daha bir kamburumsuyum.
 ‘’Drive in’’ denen tabeladan içeri giriyoruz. Camı açıp sesleniyor. İki sıcak latte ama kafeinsiz diyor kendi dilinde. Kafein bana yaramıyor. Doktor kesti. Uyanık olmama gerek yokmuş.
Uyanık olursam daha zor alışıyorum yeni hayatıma. Sıcak bardağı dayıyorum dudağıma.
 Tüm arabayı kahve kokusu sarıyor. Gözlerimi kapatıyorum.
Aynı anda yudumluyoruz. İkimizin de gözleri kapalı.
İşte evdeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder