6.2.13

VARMAK


Her seferinde heyecanla hazırlanıyorum yola çıkmak için. Bazen zamanım olsa da, birçok kez son dakikalara bırakıyorum hazırlığımı. Apar topar hazırlanıp ta birde tüm yol boyunca elimi attığım her şeyi bulabildiğimde seviyorum kendimi; hızlı ama akıllıydım, diye. Bir oyun gibi. Son gittiğim yolculukta ufacık çantaya koyduğum üç beş parça eşyamla eksiksiz hem de tam istediğim kıyafetlerimle kaldığımda otelde, işte bu dedim, işte bu istediğim. Süratli, pratik, hafif ama eksiksiz olmak.
Dönüşlerim hep tatsızdır. İlla sorun çıkartırım her dönüşte. Çocuk gibi huysuzlanırım.
 Tam hızımı aldığımda üzerinde onaltı, yirmialtı, otuzaltı yazan kahverengi yol tabelalarına saparım. Orada bakalım ne varmış, diye. Yaptığım onca yola eklediğim o onaltı, yirmialtılar mutlu eder beni. Varılacak yeni bir hedef vardır artık varmak istemediğim o dönüş noktasından önce son defa.
6’’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder