6.2.13

KANYON


Dik ve zorlu bir yürüyüş. Zemin taşlı. Birkaç gün evvelden kalma su birikintileri çamurlar oluşturmuş. Çamur üzerinde dev bir pati izi var ama tırnaklı. Ayı olduğu kesin. Ürperiyorum. Bir diğer çamurda çift tırnak izleri. Domuz. Dev ağaçlar kaba gölge yaratmış, etraf karanlık neredeyse. Ormancıların açtığı yolun sonundan sağa kıvrılıyoruz. Kanyonun içine. Çok değil az iniyoruz, apartman yüksekliğinde kayaları su yarmış ve dev bir tünel oluşturmuş. Dev bembeyaz bir taşın üzerindeki küçük göleti, yaprak süpürgeyle süpürüp içine çalı çırpı dolduruyorum Yapraklar toprak rengine dönmüş. Avucumun içine alıp çıtır çıtır kırıyor, çıra yapıyorum. Topladığım dallarla bir kış geçirmek mümkün neredeyse. Ateş kanyonun karanlığını aydınlatıyor. Sucukları taze bir dala diziyoruz.  Kor ateşe saç ayağı yapıp yerleştiriyoruz. Çok hızlı pişiyor. Zaman su gibi akıp geçiyor. Rutubet kokusuna çam kokusu karışmış. Serin bir duş yapar gibi içime çekiyorum havayı. Tazeleniyorum.
6’’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder