6.2.13

TAŞIDIKLARIM


Ev eşyası taşıdım, dolap, masa, sandalye taşıdım…makineler taşıdım, vinçlerle…boya tenekeleri, kağıt bobin taşıdım…Mercan’ın dik yokuşlarında kösele, deri taşıdım…Tahtakale’den beş metrelik sazlar taşıdım, yirmili yaşlarımda…inşaata tuğla, çimento taşıdım…çamur taşıdım heykellerim için…kadın gibi hissettiğim zamanlarda sebze fileleri taşıdım…babamın deniz motorunu, küreklerini taşıdım…oğlumun kangurusunu, karnımda kızımı taşıdım…sürükleye sürükleye oyuncak torbalarımı taşıdım…
En son geçenlerde, artık bunu istemiyorum dediğim dolabın bir tarafını tuttum da oğlumla birlikte, işte o zaman, hayatımda ilk defa olmadı, taşıyamadım. Gayret ettim. Zorladım kendimi. Ama taşıyamadım. Çaresiz baktım dolaba. Onca yıl hep taşıdım durdum. ‘’Ay ben onu taşıyamam!’’ diyenlere kızıp, neye yapıştımsa, çekip, koparıp yerden, taşıdım ama işte o dolabı taşıyamadım.
Anladım ki, artık taşıyamama zamanları geldi. Taşıyamadım.
6’’ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder