27.2.13

BADEM AĞACI


Gece kör karanlık. Camı yatmadan önce yarım aralamışım. Tertemiz bir esintiyle uyanıyorum. Henüz bahar gelmedi ama hava bahar yumuşaklığında. Tülü sonuna kadar itip camı tamamen açıyorum. Perde raylarının sesine uyanıyor. Yan dönüyor. Siyah saçları beyaz yastığın üzerinde daha da koyu duruyor. Belki de saçlarının ağardığını hiç göremeyeceğim. Beyaz iş geceliğimin yakaları hafif terlemiş. Eskiden renkli severdim yatak takımlarımı artık hepsi bembeyaz. Sabun kokusunu almak istiyorum uyurken bile. Pencerenin yanında badem ağacının dalları usul usul sallanıyor. Tatlı bir senfoni gibi sesler geliyor ağaçtan. Dikkatlice bakıyorum. Dallar filizlenmiş. Karanlığa rağmen çiçeklerinin pembe olduğunu fark ediyorum. Taze badem kokusu senfoni sesiyle birleşip pencereden odama doluyor.
6’’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder