6.2.13

TAHTALI


En zirvesinden de baktım bir aralar. Gövdesindeki kalp şeklindeki dev taş yığını hep şaşırttı beni. Koluma mühür olmuş kalp şeklindeki ben dahil olmak üzere, kalp formu olan taş, çiçek yaprağı, kum yığınları benzer ne varsa şaşırtmıştır beni. Anlatılmak istenen duygunun kalp şeklinde bir grafikle anlatılması, kimi zaman bir ağaç gövdesinde kimi zaman okul sırasına kazınmış, gariptir. Yüzüme ve saçlarıma vuran Akdeniz rüzgarı ile dev dağa bakıyorum. Uzun yıllardır bu dağın etrafında dolandım durdum birçok sebeple. Kimi zaman bir maden sahası oldu, kimi zaman çocuklara çamuru öğretme sevdası. Eğer doğruysa koca bir mıknatıs olması lazım bu dev dağın içinde, bende yığılmış demir parçaları çeken. İçimde taşlaşmış duyguların biriktirdiği maden yığınlarını çekip, beni istemesem de buralara getiren. Nar mevsimi şimdi, dev narlar var, dağın eteğindeki bahçelerden topluyoruz. O biter limon zamanı, zeytin zamanı, portakal zamanı der dolanır dururuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder